Door Henk Wessels op 7 maart 2014

Werkbezoek de Aanleg in Geesteren.

PvdA op werkbezoek bij de Aanleg in Geesteren

Een groot deel van de kandidaat-fractieleden van de PvdA was woensdagavond aanwezig voor een werkbezoek bij de Aanleg.

Nadat eerst het gebouw werd bewonderd ontstond, onder het genot van een kop koffie, een boeiend gesprek met Henk Martens (huisarts), Jos van der Wal en Dinanda Jansen – Smit van Trivium Meulenbelt Zorg. Deels ging het over de totstandkoming van de Aanleg, maar voor een ander deel werd er gesproken over de jongste ontwikkelingen in de zorg. Daarbij kon natuurlijk niet voorbij gegaan worden aan de nieuwe zorgtaken die bij de gemeente terecht komen. Gezamenlijk werd de wens uitgesproken dat er zo min mogelijk geld zal worden uitgegeven aan bureaucratie en zoveel mogelijk geld terecht zal komen bij de patient / client.

A.s. vrijdagmiddag 7 maart volgt een werkbezoek bij Buurtzorg in Tubbergen.

Geboren in 1956. Getrouwd, 3 kinderen, 2 kleinkinderen. Sinds 2010 werkzaam als directeur van PC Basisschool de Bongerd te Hulsen / Nijverdal. Daarvoor 22 jaar directeur geweest van PC Basisschool de Marke te Tubbergen. Sinds 2010 maak ik deel uit van de PvdA fractie in de gemeenteraad van Tubbergen. Mijn belangrijkste reden om politiek actief