Door Henk Wessels op 8 januari 2017

Wensen voor 2017

Natuurlijk wensen wij als PvdA fractie iedereen een goede gezondheid en veel geluk in het nieuwe jaar. Daarnaast hebben we als PvdA fractie Tubbergen ook enkele specifieke wensen voor het nieuwe jaar :

• We spreken de wens uit dat populisme en polarisatie het niet zullen winnen in onze gemeente(politiek).
  • We gaan er van uit dat Tubbergen ook in 2017 weer een warm welkom zal bieden aan vluchtelingen die een veilig onderdak zoeken.
  • We wensen onze nieuwe burgemeester een goede start in onze gemeente.
  • We wensen de nieuwe minima-coördinator heel veel succes bij de bestrijding van de armoede in onze gemeente.
  • We hopen dat goede afspraken m.b.t. Natura 2000 zullen leiden tot een natuurlijk evenwicht, waardoor onze biodiversiteit niet verder zal worden aangetast en er weer toekomst wordt geboden aan bijen, vlinders, hommels en weidevogels.
  • We hopen dat 2017 het jaar gaat worden waarop ons Raadhuisplein gaat bruisen.
  • We hopen dat 2017 het jaar wordt waarin de nieuwe sporthal zal worden gerealiseerd.
  • We hopen dat er in 2017 woningen zullen worden gerealiseerd voor jongeren met een kleinere beurs.

Ook in het nieuwe jaar zal de PvdA fractie zich inzetten om kritische en constructieve bijdragen te leveren, waarbij de focus met name ligt op de groene – sociale onderwerpen.

Alle goeds gewenst voor 2017!

Marieke Blankenvoort,                                                                                                                         Marian de Boer,
Ingrid Franke,

Geboren in 1956. Getrouwd, 3 kinderen, 2 kleinkinderen. Sinds 2010 werkzaam als directeur van PC Basisschool de Bongerd te Hulsen / Nijverdal. Daarvoor 22 jaar directeur geweest van PC Basisschool de Marke te Tubbergen. Actief geweest als voorzitter kerkenraad Protestantse Gemeente Tubbergen en momenteel deel uitmakend van de redactie Ringsproak (kerkblad). Sinds 2010 maak ik deel