26 januari 2014

Samen bij de grens Mariaparochie Harbrinkhoek.

PvdA zoekt de grens op in Harbrinkhoek/Mariaparochie.

De PvdA-afdelingen Tubbergen, Almelo en Twenterand gaan zaterdag 25 januari gezamenlijk op pad. Dat doen ze op het grensgebied van de beide gemeenten; in de kernen Harbrinkhoek en Mariaparochie.

De PvdA ziet buurgemeenten graag als goede noabers en daarom trekken de afdelingen uit Tubbergen, Almelo en Twenterand zaterdag samen op. Om 12.30 uur overhandigd men elkaar hun lokale verkiezingsprogramma’s, dit alles onder het toeziend oog van landelijk vice-partijvoorzitter Bert Otten.

Na deze overhandiging op de grens van beide gemeenten gaan de lijsttrekkers gezamenlijk deur aan deur in Mariaparochie en Harbrinkhoek. Ze gaan dan in gesprek met inwoners van de gemeenten Tubbergen en Almelo over wat er beter kan in hun woonomgeving. Hierbij zijn de lijsttrekkers Anja Timmer (Almelo) en Jos Harmelink (Tubbergen) en Sven Booij (Twenterand) natuurlijk aanwezig, net als Bert Otten. Daarnaast sluiten (kandidaat-)raadsleden uit beide gemeenten erbij aan.