31 januari 2022

Ons verkiezingsprogramma

Maximaal verschil maken.

PvdA_Verkiezingsprogramma 2022-2026 Tubbergen_def_20_december_2021

In de lokale politiek willen de politieke partijen het beste voor alle inwoners. In de gemeente Tubbergen zijn de markante verschillen in de verkiezingsprogramma’s minimaal en verschillen de kernwaarden van iedere partij maximaal. Dit verkiezingsprogramma1 is geschreven vanuit de sociaal democratische kernwaarden, waarmee we in de gemeente Tubbergen het verschil willen maken. Hiermee onderscheidt dit verkiezingsprogramma zich van alle andere programma’s binnen de gemeente Tubbergen. Onze kernwaarden zijn gebaseerd op landelijk PvdA-programma waarin gestreefd wordt naar een eerlijk en fatsoenlijk Nederland. Onze omgang met alle inwoners is fatsoenlijk en integer. Wij waarderen alle politici, hebben respect voor het vele werk dat alle leden van de dorpsraden verzetten en zijn trots op alle vrijwilligers. We denken niet vanuit macht, maar met gezag voor de inhoud. We gaan waarderend met onze politieke partners om en willen alle inwoners bij de politieke besluitvorming betrekken. Daarom willen we vanuit dit verkiezingsprogramma met iedereen samenwerken en bouwen aan een sterk Tubbergen. Ons verkiezingsprogramma gaat uit van de volgende kernwaarden; waarden waar u op kunt rekenen als u voor ons kiest. Vandaar onze slogan: “Stem sociaal, kies PvdA.”