Door Henk Wessels op 4 oktober 2015

Huisvesting Wessel en Sjoerd Grobbink.

Huisvesting Wessel en Sjoerd Grobbink

In de afgelopen weken is de zaak rond de huisvesting van Wessel en Sjoerd Grobbink weer in het nieuws gekomen. Het gaat hierbij om een lastige zaak die al jaren speelt. Ondanks inzet van de gemeente en mediation is er geen oplossing tot stand gekomen.

Hoewel de gemeente Tubbergen bewoning al enkele jaren heeft gedoogd, is er nu een handhavingsbrief gestuurd. Via de media is er nogal wat aandacht hieraan geschonken en wordt nadrukkelijk een oplossing geëist.
Wethouder Volmerink heeft onlangs met alle partijen om tafel gezeten. Over en weer is er vertrouwen uitgesproken in een goede oplossing op termijn. We hebben met alle politieke partijen afgesproken de betrokkenen even alle rust te geven om gezamenlijk tot een oplossing te komen.

Wordt vervolgd!

Henk Wessels – PvdA Tubbergen

Geboren in 1956. Getrouwd, 3 kinderen, 2 kleinkinderen. Sinds 2010 werkzaam als directeur van PC Basisschool de Bongerd te Hulsen / Nijverdal. Daarvoor 22 jaar directeur geweest van PC Basisschool de Marke te Tubbergen. Sinds 2010 maak ik deel uit van de PvdA fractie in de gemeenteraad van Tubbergen. Mijn belangrijkste reden om politiek actief